Πολιτική ακύρωσης/επιστροφών
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ /ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Πολιτική επιστροφών
Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της «ΑΦΟΙ ΒΑΣΙΛΑΚΗ Ο.Ε.» στην Ελλάδα μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο vasilakishome.gr.
Ακύρωση παραγγελίας
Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Για να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση: info@vasilakishome.gr, είτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2810-222655(με χρέωση σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας).
Στην περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας και η παραγγελία σας δεν έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρία, τότε θα σας επιστρέψουμε άμεσα την χρηματική αξία που αντιστοιχεί, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, Pay Pal).
Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρία, τότε η επιστροφή της χρηματικής αξίας της ακυρωθείσας παραγγελίας, θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, PayPal, τραπεζική κατάθεση) μόλις τα προϊόντα επιστραφούν στην «ΑΦΟΙ ΒΑΣΙΛΑΚΗ Ο.Ε.» και θα χρεωθείτε το κόστος μεταφορικών, το οποίο θα αφαιρεθεί από τη σχετική επιστροφή χρημάτων.
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ– ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ Ή ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΟΓΩ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΝΩΜΗΣ
Έχετε 15 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων για να αλλάξετε γνώμη.
Η εταιρία μας δεν θα ζητήσει εξηγήσεις (φυσικά θα μας ενδιέφερε για λόγους αξιολόγησης και βελτίωσης των δικών μας διαδικασιών να μας ενημερώσετε), και είμαστε διατεθειμένοι εφόσον τηρηθούν οι όροι να σας επιστρέψουμε τα χρήματα. Από την στιγμή που για οποιοδήποτε λόγο αποφασίσετε την αλλαγή κάποιου προϊόντος, θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε για την πρόθεση σας αυτή το ταχύτερο δυνατό είτε τηλεφωνικά είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει μέσα σε 15 ημέρες με την απόδειξή σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα).
Για την επιστροφή των προϊόντων σας, στέλνετε το αίτημά σας γραπτώς συμπληρώνοντας τη φόρμα υπαναχώρησης στο vasilakishome.gr ή επικοινωνείτε τηλεφωνικά με την εταιρία μας στο 2810-222655
Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά, στο 2810-222655 (με χρέωση σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας).
Η επιστροφή των προϊόντων που έχετε αγοράσει από το online κατάστημα της «ΑΦΟΙ ΒΑΣΙΛΑΚΗ Ο.Ε.» πραγματοποιείται μέσω της συνεργαζόμενης εταιρίας ταχυμεταφοράς.
Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε την πρόθεση επιστροφής των εμπορευμάτων.
Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να φροντίσετε να το επιστρέψετε σε άψογη κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται.
Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που θα τα παραδώσετε στη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφοράς (courier).
Εφόσον τα επιστρέψετε με δικό σας μέσο στο φυσικό κατάστημα ΔΕΝ επιβαρύνεστε με κανένα κόστος επιστροφής, σε διαφορετική περίπτωση, συμφωνείτε στην ανάληψη του κόστους μεταφορικών επιστροφής της παραγγελίας σας , τα οποία θα αφαιρεθούν από την αντίστοιχη επιστροφή χρημάτων.
Η επιστροφή χρημάτων ή η αποστολή των νέων προϊόντων που θα επιλέξετε, πραγματοποιείται εντός 10 ημερών από την άφιξη των επιστρεφόμενων προϊόντων στην έδρα της εταιρίας μας στην άριστη κατάσταση που είχαν αποσταλεί.
Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 15 ημερών τότε η εταιρία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων.
Μεταφορά παραγγελίας ή επιστρεφόμενων προϊόντων
Η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει εξαρχής για την αποστολή τους και την οποία μας έχετε υποδείξει γραπτώς.
Συμφωνείτε να δώσετε στην «ΑΦΟΙ ΒΑΣΙΛΑΚΗ Ο.Ε.» όσο το δυνατό περισσότερες λεπτομέρειες για τη διεύθυνση παράδοσης ή παραλαβής των εμπορευμάτων, για παράδειγμα όροφο, δυσκολίες πρόσβασης του μεταφορέα/courier, ύπαρξη ασανσέρ, ενημέρωση για στενές σκάλες, κτλ., προκειμένου να διευκολυνθεί η διαδικασία παράδοσης/παραλαβής από το χώρο που θα μας υποδείξετε.
Συμφωνείτε ότι θα υπάρχει κατάλληλη πρόσβαση στο χώρο για την παραλαβή των επιστρεφόμενων εμπορευμάτων.
Αν ο μεταφορέας/courier θεωρήσει ότι η παραλαβή των προϊόντων στον ή από το χώρο που θα υποδείξετε, μπορεί να προκαλέσει φθορά στην περιουσία σας ή στα μεταφερόμενα προϊόντα, θα σας ενημερώσει προφορικώς και θα το καταγράψει στο έντυπο παράδοση ή παραλαβής. Μπορείτε να υποδείξετε στη συνεργαζόμενη εταιρία μεταφορών/courier να συλλέξει τα προϊόντα παρά την υπόδειξη αυτή, παρόλα αυτά δε θα είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημία μπορεί να προκληθεί στην περιουσία σας ή τα εμπορεύματα δεδομένου ότι η συλλογή και η συσκευασία των προϊόντων θα γίνει με την πρέπουσα προσοχή και φροντίδα.
Σε περίπτωση επιστροφής (λόγω υπαναχώρησης ή αλλαγής) συμφωνείτε να δώσετε στο συνεργάτη όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε, συμπεριλαμβανομένων όλων των μερών και των εξαρτημάτων που τα απαρτίζουν.
Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων από το μεταφορέα θα υπογράψετε ένα έντυπο παραλαβής για να πιστοποιήσετε ότι πραγματοποιήθηκε η παράδοση στο μεταφορέα. Το έντυπο παραλαβής θα σας δοθεί από το συνεργαζόμενο μεταφορέα/courier.
Αν δεν δύναστε να είστε ο ίδιος παρών κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων από το χώρο, μπορείτε να ορίσετε έναν εκπρόσωπο που θα αναλάβει αυτή τη διαδικασία εκ μέρους σας. Ο εκπρόσωπος αυτός θα πρέπει να είναι ενήλικος και ικανός να επιβλέψει την παραλαβή των προϊόντων σας αντί για εσάς.
Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων
Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε μειωμένο κατά την αξία των μεταφορικών εξόδων σε περίπτωση υπαναχώρησης ή αλλαγής γνώμης, εκτός από την περίπτωση προϊόντων αποδεδειγμένα ελαττωματικών.
Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή, εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς και εντός 15 ημερών από την άφιξη των επιστρεφόμενων προϊόντων στην άριστη κατάσταση που απεστάλησαν από την εταιρία.
Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων εντός του διαστήματος 15 ημερών από την παράδοσή τους στο χώρο σας και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα μας έχουν παραδοθεί από τη συνεργαζόμενη εταιρία μεταφοράς/courier.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στην περίπτωση φθοράς ή απώλειας εξαρτημάτων με υπαιτιότητα του πελάτη.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε είδη μπάνιου, και είδη προσωπικής υγιεινής.
12.ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΡΤΙΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Απόλυτη προτεραιότητα του καταστήματος μας είναι να μείνετε ικανοποιημένοι από τις αγορές σας. Για να το πετύχουμε αυτό συνεργαζόμαστε με τις πλέον αξιόπιστες εταιρείες στο χώρο μας.
Επιλέγουμε πολύ αυστηρά τα προϊόντα που σας προτείνουμε ώστε να τηρούν όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας. Η εταιρία μας αποστέλλει κάθε παραγγελία πλήρη και με όλα τα προϊόντα της αυστηρά ελεγμένα και επιμελώς συσκευασμένα πριν από την παράδοσή τους στη συνεργαζόμενη εταιρία μεταφοράς/courier.
Εάν παρόλα αυτά κάποιο είδος λόγω αστοχίας υλικού, χτυπήματος κατά την μεταφορά η οποιοδήποτε άλλο λόγο παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα πρέπει άμεσα να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά ή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μαζί μας και εμείς θα σας καθοδηγήσουμε για την αντιμετώπιση τού προβλήματος.
Σε περίπτωση που το προϊόν πρέπει για να επισκευαστεί η να αντικατασταθεί να μεταφερθεί στην έδρα μας.
Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος υποχρεούστε άμεσα εντός 2 ημερών από την παράδοσή του στο χώρο σας να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 2810-222655 ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο info@vasilakishome.gr και να μας αποστείλετε σχετικές φωτογραφίες με το ελάττωμα του προϊόντος που θα σας ζητηθούν.
Η εταιρία μας το συντομότερο δυνατό θα σας ενημερώσει για τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως αποδεδειγμένα ελαττωματικού και στην περίπτωση αυτή θα σας δώσει τη δυνατότητα επιλογής της αντικατάστασης του προϊόντος εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα ή της επιστροφής χρημάτων, με ανάληψη του πλήρους κόστος της διαδικασίας.